دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 7 تیر 1399/ شماره 53
صعود بی توقف قیمت های جهانی، دلار نیمایی یک قدم مانده به 16 هزار و 100 تومان، صعود دلار بازار آزاد/ دلار صرافی: بی تغییر، پایان هفته نفت در قیمت 40 دلار، شروع کاهشی و پایان صعودی قیمت ها در بازار و صعود 46 هزار  واحدی بورس تهران...

پست های رادیویی مرتبط:

صعود بی توقف قیمت های جهانی
بر اساس قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی که شنبه هر هفته در ویکی پلاست منتشر می شود، همه کالاهای پلیمری به جز ABS‌ که کاهشی و PVC و پلی استایرن معمولی که بدون تغییرند، افزایشی هستند. سبک خطی، سنگینِ بادی و سنگین تزریقی، گروه هایی هستند که بیشترین افزایش را در قیمت های منتهی به جمعه، 26 ژوئنِ نشریه پلتس، تجربه کرده اند.

دلار نیمایی یک قدم مانده به 16 هزار و 100 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در آغاز هفته، به 16 هزار و 90 تومان رسید. اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 1 تیر، به 255 تومان افزایش رسیده. 
فردا، یکشنبه، هشتم تیر، چهاردهمین قیمت های پایه امسال در حالی اعلام خواهد شد که هم دلار نیمایی افزایشی است و هم قیمت های جهانی. 
این را نیز یادآوری کنیم که میانگین روزانه دلار نیمایی از مرز 16 هزار و 300 تومان گذشت. 
و نکته آخر اینکه: احتمال می رود قیمت های هشتمِ تیر، بیشتر از سمت دلار نیمایی افزایشی باشند تا قیمت های جهانی.

صعود دلار بازار آزاد/ دلار صرافی: بی تغییر
دلار بازار آزاد که پنجشنبه هفته‌ی قبل در قیمت 19 هزار و 200 تومان آرام گرفت، امروز تغییر مسیر داد و صعودی شد. امروز، هر چند دلار صرافی ملی، بدون تغییر نسبت به هفته قبل، 18 هزار و 850 تومان قیمت گذاری شد، اما تا لحظه‌‌ی تنظیم این گزارش، قیمت دلارِ بازار آزاد به 19 هزار و 780 تومان رسیده است. 
این دو مسیر متفاوت در حالیست که امروز خبرگزاری مهر نوشت: اطلاعات دریافتی از جریان معاملات بازار ارز در نیمه روز شنبه، هفتم تیرماه، گویای آن است که در بازار متشکل ارزی، حدود ۱۱۵ میلیون دلار به نرخ ۱۸,۴۵۰ تومان به صورت اسکناس عرضه شده است و تاکنون نیز حدود ۲.۱ میلیون دلار آن معامله شده است. 

پایان هفته نفت در قیمت 40 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 41 دلار و 92 سنت آغاز کرده بود، بعد از اوج و فرود بین 39 تا 43 دلار، روز جمعه در قیمت 40 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی معاملات نفت 40 دلار و 67 سنت. 

شروع کاهشی و پایان صعودی قیمت ها در بازار
با کاهش قیمت دلار از عصر سه شنبه گذشته، قیمت مواد اولیه در بازار آزاد هم از چهارشنبه کاهشی شد و حتی تا ظهر امروز هم این کاهش ادامه داشت، ولی با صعودی شدن قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت مواد اولیه هم از ساعت 14 به مسیر صعودی بازگشت و پلی اتیلن ها نسبت به سایر گروه ها، افزایش بیشتری داشتند. ناگفته نماند پ پ ها، امروز همچنان کاهشی بودند.

صعود 46 هزار  واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه که هفته گذشته را با 189 هزار واحد افزایش به پایان رساند، امروز را نیز افزایشی به پایان رساند. شاخص کل، در پایان معاملات امروز با 46 واحد افزایش، به 1 میلیون و 466 هزار و 275 واحد رسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟